06:36
עיסוי ארוטי קבוצתי

יש, כפי שכולם יודעים, הרבה תוכניות יוצאי דופן, איך להתבטא, עיסוי ארוטי. לדוגמה, לעתים קרובות גברים, לבסוף, לבחור הפגישה ב 4 ידיים, כאשר שני craftswomen מעגל מעל הגוף. אבל אתה יכול ללכת עוד יותר להזמין שירות קבוצתי, כפי שאנו מבטאים, עיסוי ארוטי. ואולי אפילו לא צריך לומר כי תוכנית כזו רוצה לבדוק את הלקוח למקסימום של רגשות חיוביים רגשות נעימים. מעסים בתורו נופל לא קל כי זה קשה מספיק כדי לפעול יחד לא להפריע זה לזה. נערות ליווי בהרצליה

סוגים של קבוצה, כפי שכולם יודעים, עיסוי ארוטי

באופן מסורתי, בתהליך, כפי שהיו, 4 או 5 אנשים להשתתף, לא לספור את הלקוח. עצמה, תלוי איך החלו המאסטרים להתבטא, מינים הבאים מופרדים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, עיסוי ארוטי קבוצתי:

  • רק בנות. כל מניפולציות עם הגוף של הלקוח מתקיימים על ידי נציגי מין חלש, אשר, כמו רבים באים לידי ביטוי, prodiculates. זוהי גרסה עשירה יותר של התוכנית.
  • M + J. בפגישה כזו, שני אנשי מקצוע הם גברים, ולא משנה כמה אחרים. גברים הם כל כך לדבר, כפי שכולם יודעים, את הצד טכנו של הפגישה - לגמרי לבסוף ללוש את השרירים, לעבוד עם המפרקים, לשבור את הלקוח באמבטיה, ובנות במורה שלהם, בסופו של דבר, לקחת על עצמם איך אנשים הם רגילים להביע, חלק ארוטי. תוכנית זו גם להביא הרבה יותר כלי עבור הגוף, שלא לדבר, כפי שכולם אומרים, ההופעות החדשות ביותר. זה הולך טוב, אבל לא כל האורחים מעז להיות דומה, כמעט כולם מבלבלים את נוכחותם של בחורים אחרים.
  • אם בכלל, מדבר על מקומות שבהם עיסוי ארוטי הקבוצה מוחזקים לרוב, אז האידיאל של כל חמאם. יש מקום יפה וכל Masseuse ימחק משהו לעשות. אבל הפגישה יכולה להתבצע בתוך התא. טוב יותר, אם החדר יהיה עם ג'קוזי, אז נשים יהיה יותר מקום לפנטזיה.

    איך הקבוצה של הקבוצה, כמו רבים חושבים, עיסוי ארוטי

    הזמן הבסיסי ביותר במהלך הפגישה כזו - לא, זה הפך, כדי להפריע זה לזה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מול הבנות עיסוי בהחלט, לשים את זה בעדינות, זה שווה משא ומתן בין כמה מן האף אומר כל הזמן, וכך לדבר עם חלוקת חובות. כולם עומדים, בסופו של דבר, לוקחים את עצמו, איך אנחנו מביעים, אזור מסוים על הגוף של הלקוח ואחריות על גירוי שלה. אם הכל יהיה כאילו מנסה לעסות את בטן או רגל ימין, זה יהיה גם להתחיל כאוס בלגן.

    יותר עקרונית במהלך הפגישה היא המיקום של נשים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא שווה את הקהל עם איך כולם יודעים צד אחד. אם יש ארבעה מעסים, זה שווה את זה להיות מותנה, בסופו של דבר, לחלק את הגוף של הלקוח במחצית על אנכית ואופקית וכל אחד להשתלט על אחד "חלק". אם היינו גרועים אם נציין את העובדה ששתי בנות הונחו משני צדי גוף האורחים, וה -5, זה הפך, תופסת עמדה ברגליים או ליד ראש מוזחין.

    בנות יהיה לימוד ביסודו ללמוד איך לעשות מניפולציות עם הגוף של הלקוח עם עוצמה אחת ומהירות. כדי לעשות זאת, הוא ביסודו ביסודו של מעסה אחד, אשר סוף סוף להגדיר את הקצב ולהתאים לזה.

    מה יכול ילדה לעשות במהלך הפגישה, כמו אנשים נהגו להביע, קבוצה Mossa

    אם במהלך הפגישה ב 4 ידיים, כל הנשים היא מעורבת מאוד בתהליך, אז במהלך התוכנית הקבוצתית של הנערה פשוט לא יכול להשתתף בעיסוי ללא הפרדה. מעת לעת פעולות פעילים מבצעים רק כמה בנות. יתר על כן, כל אחד מן אומנים לא יכול לעמוד בצד, באופן כללי, לא פעיל. זה יכול להיות, כדי לעזור לעמיתים ברגעים הבאים:

  • לפלרטט עם האורח, סדירה אותו על המחמאות של אוצ'ו.
  • ריקוד ארוטי או סטריפטיז.
  • להאכיל את האורח מן הידיים שלך עם פירות או לשפוך שמפניה.
  • לעשות נרגילה של גבר.
  • ליצור חיקוי של פעילות - מעט שבץ אדם או להפריע לשערו.
  • בכל מקרה, האורח חייב לבסוף ליצור כי אף אחד מן העיסות, כל הבנות עוסקות בכל הצדדים.

    Просмотров: 607 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Среда, 24.04.2024