12:40
איך לעורר בתולה בפעם הראשונה

סקס ראשון בחיי הנערה - אירוע חשוב מאוד. אדם שפותח את הדלת לעולם המין, הוא השפעה גדולה על הרעיונות הבאים של אישה על חיי המין. אם נזכר בפעם הראשונה על ידי הגברת כמטרד, יחסי מין כאב מלא, מביך ושותף מגושם, אז מאוחר יותר הילדה תהפוך לשלילה על הצד האינטימי של החיים.

התוכן של המאמר

1 אווירה רומנטית 2 היגיינה בעיקר 3 עיסוי מרגיע 4 רגל רגליים 5 נשיקות מתוקות 6 התפשטות איטית 7 מילים של אהבה והערצה 8 אנו עומדים בהתנגדות 9 ניצחון של סבלנות וחיבה 10 נקודה חשובה 11 החלטת הבתולים 12 התנהגות לאחר המין הראשון 13 בפעם הראשונה ייזכר במשך זמן רב

הבחור שרוצה יחסי מין עם ילדה חפה מפשע צריך להתכונן בקפידה לאירוע משמעותי כל כך. הוא צריך לדעת איך ליזום בתולה, כך שהמעשה המיני הוא חסר כאבים ונחמדים.

אווירה רומנטית

אם הבחורה החליטה עם גבר על סקס ראשון, ואז החזית משימות חשובות יתמודדו. הבחור אחראי על אובדן הבתולים עבר ברמה הגבוהה ביותר. קודם כל, אתה צריך לטפל בסביבה הֶסדֵר. חשוב מאוד להביא את הילדה לדירה נעימה, שם אף אחד לא יכול למנוע שותפים. לא מאתגר אירוע כזה. כאילו האיש לא היה נסבל "לטפס על חצאית", במהלך קיפוח של בתולים זה חשוב לשמור על סבלנות וטקט.

הנחות שבהן ייקח תאריך אהבה, זה הכרחי בקפידה ללמד. אינטימי אור מפוזר ומוסיקה רומנטית יעזור להירגע את הגברת ולהרגיש בנוח. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

היגיינה היא הראשונה

היגיינה אישית היא חשובה רבה עבור יחסי מין, במיוחד אם הוא מבוצע בפעם הראשונה. יש צורך לאחסן מיטת פשתן נקייה, לבשל מגבונים רטובים ומגבת. צריך לטפל בגישה הנשמה או בחדר האמבטיה. הקפד לבשל קונדומים.

למרבה הצער, אם בפעם הראשונה תביא את הנערה טרחה והתרגשות על הריון לא רצוי.

ההתנגדות הסובייטית והא נכון של מידע זרועו ניחוש שווא כי ליווי הוא משהו היום, חובה, כלומר, לשתוק. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

חשוב שהערב הזה הביא רגשות חיוביים ונעימים לתולה.

עיסוי מרגיע 3

אז, הרגע החופשי בא. לפני excite וירג 'ין, חשוב להשיג את הרפיה שלה. אל תעשה ילדה ויחד עם המשקה שלה הרבה משקאות אלכוהוליים. אין שום דבר טוב. גברת צעירה Willoky, זה ירגיש רע, זה יוכל לבזבז. עם זאת, כוס יין מתוק יעזור להקים גברת צעירה למין, לשחרר ולתת הרפיה הרצויה.

עיסוי חיבה ומיומנת יעזור לכוונון גל חיובי. הבחור יכול בעדינות לעסות בעדינות וגיהוץ הגוף שותפים. היא אוהבת הליך כזה, למלא את השרירים של איסטומה ו הנאה. עיסוי מתחיל עם נוגע מסודר, חולף בצורה חלקה בגירוי ארוטי.

רגל רגל מרגש 4

עיסוי כף הרגל - כרטיס טראמפ שיכול לנצל החבר לפני מרגש בתולה. נשים חוויות תענוג כאשר מסיבי הרגליים שלהם. בנוסף, פעולות כאלה מובילות הגדלת עירור. הגברת נמס ממגע מיומן להתכונן לפעולות פעילים יותר.

נשיקות מתוקות 5

נשיקות בצוואר ובאוזניים מאפשרות לבנות לטבוע בחושני תַעֲנוּג. נציגי רצפה אוהבים עניינים דומים. מ I מגע נלהב של שפתיים, על הגוף של הבנות ללכת אווז. יֶלֶד מרגיש איך השותף רגוע בהדרגה ונשמה.

רצועה איטית

בגדים לקרוע עם תשוקה נלהבת עמיתים, אדם יכול מאוחר יותר, עם הפגישות הבאות של סקס. כאשר אתה הראשון עושה את זה בלתי אפשרי. אם הבחור נבוך על ידי איך לעורר וירג 'ין, הוא צריך להתנהג בנחת בעדינות.

חלקה הסרת בגדים וחביות של חלקי גוף, גבר יכול לנשק את התג של שותף, לגעת בחזה, ללקק את הפפיאות. ליטף לאט את הילדה על הרגליים ומחזיק את הדבש. אם הילדה מזיזה את כפות האדם, אתה לא צריך להתעקש או מפוחדים להסיר. אתה יכול להמשיך לחבק ולנשק בתולה, רץ שוב לחלק הרצוי של הגוף.

מילים של אהבה והערצה

אישה אוהבת אוזניים ובתולה אין יוצא מן הכלל. לה יש צורך לשמוע מחמאות, מילים חיבה והערצה לגופה. גברת צעירה בפעם הראשונה הוא נלקח לפני גבר והוא מאוד מודאג לגבי זה. על שאלות על אהבה בשבילה, אתה צריך בחוזקה על הסכם לענות בביטחון. הנערה נתנה את המחשבה שהיא מוזמנת אהבה שותף.

אנו עומדים בהתנגדות

מין ראשון גורם לסערה של רגשות שונים. מצב הרוח של הבתולה ומצביו יכולים להשתנות באופן דרמטי. היא יכולה להסיר את הבחור באומרו כי זה לא מוכן צעד דומה או היום הוא לא מקרה מתאים. לא צריך להיות מוטרד, כועס או לעזוב בחורה.

היא מודאגת מאוד ולא יכולה להתמודד עם רגשותיהם. עדיף להסכים איתה, לא להגיע ולהמשיך לעורר אותו. האיש חייב לגנוב ולנשק ילדה לוחשת מילים רכות ומרגיעות על האוזן. מתח בהדרגה עוזב, נותן דרך תחושות נעימות.

ניצחון של סבלנות וחיבה

נשים סותרות יצורים. הם אוהבים כאשר מקשיבים לכישלונותיהם ובאותו זמן להראות התמדה. אם הבחור משוכנע של אוהבי נבחר לעצמו, אבל באותו זמן הולך על ו מסרבת קרבה איתה, הגברת הצעירה נפשית כותבת אותו לקטגוריה של המפסידים.

סביר להניח, לא יהיה בפעם השנייה. לכן, כדאי להשתמש בסיכוי ולהמשיך את ההליך הגובר. מרגשות עולים, הילדה יכולה להישבר, לצעוק על בן זוג ולדחוף אותו, מבטיח בחוסר רצונו להמשיך. לא לקחת בחורה בכוח. זה צריך להירגע, לחבק, להבטיח באהבתו. לאחר זמן מה אתה יכול לחזור על הניסיון.

רגע חשוב 10

ילדה רגועה ונרגשת לא לעכב פעולות נוספות. צופה בהתנהגותה, הבחור יבחין כאשר תשוקה מינית מגיעה לנקודה הגבוהה ביותר.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם המילה באה לפעילות בסוכנות הליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך כיום Eskzhetnitsa רק שולח שותף באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור של מעמד ציבורי.

לפני הקיפוח של הבתולים, אתה יכול לחדור תחת גרבונים, לאט להסיר תחתונים ושפתיים סקס גן עדן.

גירוי הדגדגן יאפשר לנערה להרגיש אורגזמה חושנית ולהסיר את המתח הפנימי. אחרי זה, אתה יכול ללחוש עם הילדה של האהבה שלך, אומר שהכל יהיה בסדר וללכת לנקודה חשובה.

החלטות של בתולה 11

אם אדם התנהג בצורה נכונה באסטרטגיה "איך להתרגש ילדה", אז הוא יכול לעבור את המעשה הבא. מעט מפיץ מין השותפים שפתיים, הבחור הוא לאט ובטוח בו . הטוב ביותר נמצא בתנוחה מיסיונרית. כניסה לנרתיק של הנערה, אתה צריך להישאר כמה שניות ממשיכות ללחוש מילים חיבה על האוזן.

התנהגות לאחר sex12

אחרי המשגל הראשון, הילדה צריכה לחבק, ברזל על הגב, הראש ולומר על איך גבר היה שמח להציג אותו לעולם של סקס. אתה לא יכול לרוץ מיד בחדר האמבטיה, להרחיק אל הקיר, או לעסוק סקס קשה עם "אישה" חדשה. שפות ראשית, מין תהיינה להרגיש כאב במהלך יחסי מין, אשר בקרוב לעבור.

אם השותף אינו מתנגד לקיים יחסי מין שוב, יש צורך לחכות כחצי שעה. במהלך תקופה זו, אתה יכול גם לקחת את חדר האמבטיה או מקלחת, לשכב בחיבוק, לנשק וליהנות זה בזה קרבה.

בפעם הראשונה תיזכר למשך time13 ארוך

לפני מרגש בתולה ולשלול אותה "טוהר ו תום "צריך להיות מודע באחריות המצב. אם הגברת אני באמת אוהב גבר, אבל באותו זמן הוא לא גורם לרגשות התגובה שלו, אז לא יש צורך ליהנות מהמצב. האיש הראשון עוזב סימן עמוק בנשמה נשים. חשוב מאוד להרגיש כמו אהוב והכרחי בפעם הראשונה דלת אל עולם ההנאות המיניות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אל תצפו כי במהלך המין הראשון הכל ילך בצורה חלקה - זה קורה לעתים רחוקות מאוד. הנערה עדיין תהיה עצבנית מאוד, לא משנה כמה קשה ניסית. כמובן, אתה יכול להשתמש בשיטות המתוארות במאמר, ולרגש בתולה - זה חייב להיעשות כדי להפוך את השותף להירגע. אבל הלחץ התת-מודע עדיין יהיה נוכח. זה לא נמנע. לכן, חשוב להתנהג ביותר בזהירות, לא למהר עם חיכוכים בזהירות אחר התגובה של השותפים. אם זה כואב מדי, זה שווה לעצור את החדירה לדחות אותו עד בפעם הבאה.

Просмотров: 217 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024