14:34
אני לא אוהבת סקס עם אשתי - מה לעשות?

בתחילת היחסים הרומנטיים שלך, הרגשת אטרקציה מדהימה לשותף שלך. ועכשיו, כאשר יש לך משפחה, אשתך כבר לא מושך אותך. למה לא יכול לאהוב סקס עם בן זוג וכיצד לתקן את המצב, בואו לדבר במאמר זה.

התוכן של המאמר

1 מה לעשות אם האישה כבר לא מושך 2 איך להחזיר את הרצון לקיים יחסי מין עם אשתי

מה לעשות אם האישה כבר לא מושך

זוהי תחושה מוזרה כאשר אתה שוכב במיטה ליד אשתך, אשר פעם בלהט בלהט, ועכשיו אתה לא רוצה להיכנס אינטימי אינטימי. אין לך רצון לנשק אותה, לגעת בה, סקס כבר לא מביא הנאה. לפעמים סיבות יכול להיות די ברור.

לדוגמה, שמת לב לשינוי משמעותי בו, אשר תרם לאובדן עניין. זה יכול לקחת כאן שהיא התאוששה, אפשרה לעצמו להירגע ולהפסיק זהיר. זה עשוי לשנות את התנהגותה. היא החלה להיות עצובה, גסה או להעליב אותך. או אולי היא פשוט לא מראה את היוזמה, זה הפך פסיבי או אפילו לא מנסה להביא אותך לאורגזמה?

אם אתה לא מבין למה יחסי מין עם אשתו לא נותנים יותר הנאה, כנראה שקרי הסיבה לא על פני השטח, אבל עמוק חבוי. היא הרימה אותך או בגדת? היחסים שלך הפכו כל כך צפויים כי אתה נעשה משועמם? הפסקת לתקשר כמו שותפים רומנטיים והם עוסקים רק על ידי דיון בבעיות היומיום? יש לך קונפליקטים שלא נפתרו השפיעו לרעה על הגישה שלך לאשתו?

זכור כאשר הפסד של עניין מיני באשתו החלה, להסתכל, עשה כל הסיבות הנ"ל להשפיע על המשיכה שלך. אם התשובה היא חיובית, אז אתה יודע, מה שאתה צריך לעבוד על להחזיר את האטרקטיביות.

איך להחזיר את הרצון לקיים יחסי מין עם אשתו

לנתח את המצב

ביחסים ארוכי טווח יש תמיד שלבים כאשר הם רגועים במיטה, אבל זה לא אומר את הסוף.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מספר, לקוחות - בחורים משגשגים, אלה שרוצים להסתכל בהצלחה בפגישה, לקחת ידית עם בחורה בהירה. הרווח הזה מספיק מספיק כדי לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

לפני עושה משהו, בעדינות לדבר עם אשתי על אי שביעות הרצון שלך. הבעיה לא רק יש לך ואולי זה קשור ללחץ, אי הבנה או בעיות במערכות יחסים.

לדבר על סקס

אם אתה לא אוהב להיכנס לקרבה אינטימית עם אשתי, כי היא לא יודעת איך לשמח אותך, זה פשוט עוזר לה. תגיד לי מה אתה הכי אוהב, ממה ההתרגשות יכולה ללכת לאיבוד ומה יש לך פנטזיות סקסיות. הצעה לנסות משהו חדש, להשתמש צעצועי מין או משחקי משחק תפקידים.

מאז שיחות כאלה עשויות להיות רגשיות מדי, תוך התמקדות בדוח השינויים המתרחשים במערכת היחסים שלך (לפחות יש לך), ותן לי להבין שהמטרה שלך היא להדליק שוב את הניצוץ. נערות ליווי בתל אביב tkescorts.com

השקעה ביחסים

מחמאה נעימה ומנות כביסה נראה לא לעשות שום דבר עם סקס.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות, אם ההצעה באה לתרגיל בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מודעים לכך כיום STRite ESK רק שולח שותף באירוע, מספק שיחה ומודל ליווי של מחלקת VIP הוא אינדיקטור של מעמד ציבורי.

עם זאת, מתנות קטנות ותשויות תשומת לב יכולות לאותת הערכה של שותף. מה שהופך את אשתו מאושרת, יש לך את זה לעצמך ולגרום לך להרגיש מוזמן. סביר להניח, היא רוצה להודות לך (ו מינית), יהיה מגלים יוזמה או הופך להיות פעיל יותר. אולי פשוט חסר לך?

השפעתך

לפני להאשים את כל האישה, לחשוב על איזה תפקיד ששיחקת באובדן דיסציה. אולי אתה לא אוהב משהו בעצמך, ואתה נושא אותו לשותף. או שעצרת לעשות את אותו מאמץ כמו קודם. וזה, בתורו, השפיעו על התנהגותו של בן הזוג.

לדוגמה, השתמשת יותר טוב וחולה, ועכשיו עצבני וחסרת. ברגע ששילמת הרבה תשומת לב לאישה האהובה שלך, ועכשיו אני אפילו לא זוכרת כאשר אני האחרון עשה את זה מחמאה. מערכת יחסים כזו של אדם משתקפת בהתנהגותה של אישה. הם מתחילים להתנהג פחות רומנטי ולא אכפת להם להרשים.

באופן עקרוני, כמה תנודות ברמת המשיכה לאשתו הם נורמליים, אולם שינוי חד חייב להיות מודאג. כי יש הבדל גדול בין ירידה במשיכה נלהבת ותחושה של סלידה. אם עוינות לא עוברת לשותף, למרות כל המאמצים, זה כנראה היחסים מותשים עצמם.

Просмотров: 7296 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 19.04.2024