01:42
כיצד לפרסם ולקדם שירותי עיסוי ארוטי

זה לא סוד כי פרסום - סחר מנוע. מעסיונות בסלוני ספא של גברים גם שווה לחשוב על איך לקדם את השירותים שלך כדי להגדיל את זרם הלקוח. זה לא הגיוני לקוות למינהל, כי הם מפרסמים רק את המוסד עצמו. חשוב להם לגרום לגברים ביקר במקום, ואת הרווחים הבטון של כל נערה לא אכפת. לאורחים לבוא אליך, זה שווה לטפל בפרסום. מעסדים עצמאיים גם להשתמש בטיפים אלה.

שירותי פרסום באמצעות רשתות חברתיות

זהו אחד האפשרויות הקלות והפופולריות ביותר. ברוב המקרים, זה אפילו בחינם. כדי לדבר על מה שאתה מספק שירותי עיסוי ארוטי, בדרכים שונות:

  • צור דף עבודה ב- Instras, במברק או Vkontakte. פוסט יש מחיר, לייעד מקום עבודה ולציין לוח זמנים, לפרוש תמונות. לאחר מכן, זה יהיה רק ​​להישאר מתחיל להתווסף לחברים לגברים של העיר שלך או פשוט לכתוב אותם בברכה הודעות עם הצעה של שירותים. בחיפוש, אתה יכול אפילו לסנן אותם לפי גיל לבחור את הקטגוריה של עניין לך. כן, כמה גברים מסרבים או אפילו לחסום אותך, אבל יהיו אלה אשר יסכימו להסתכל לתוך הסלון. לשלם את זה רק 20-30 דקות ביום, אתה יכול לאסוף בסיס לקוח טוב.
  • הודעות בקבוצות נושאיות. עבור כל עיר על רשתות חברתיות יש קבוצות המוקדש פנאי ואפילו ספציפית עיסוי ארוטי. עליך להצטרף לקהילה כזו ולהניח שם פרסום שם, בטקסט שבו ניתן לציין את כל המידע החשוב: כתובת הפנים, שעות העבודה, רשימת השירותים. כדי למשוך תשומת לב להודעת ההודעה על התצלום "המתובל" שלה. הצבת פרסום הודעות יכול להיות שילם ושחר. הכל תלוי בקבוצה הספציפית.
  • רשומות פרסום בקהילות לגברים. יש קבוצות שנוצרו במיוחד לגברים. הם מוקדשים לספורט, נשק, בנות יפות, מכוניות ואופנועים. תמורת תשלום, באפשרותך להסכים עם מנהל המערכת, והוא ימקם את רשומת הפרסום שלך.
  • הפרסום באמצעות רשתות חברתיות הוא האופציה הקלה והרווחית ביותר שאינה דורשת השקעות פיננסיות רציניות ועלויות זמן.

    יצירת אתר אישי

    זוהי דרך מורכבת לקדם, אבל יעיל. אם תרצה וזמינות של כסף, תוכל ליצור קשר עם אנשי המקצוע שתיצור אתר אישי. שם אתה יכול למקם את כל המידע על עצמך, למלא את הגלריה עם תמונות סקסיות וצבע בצבעים, מה הטכנאים הבעלים.

    לבקשת המשתמשים באינטרנט, למשל, "עיסוי ארוטי של קלינינגרד" הדף שלך ייפול ברשימה של אחד הראשונים, זה יספק זרם גדול של לקוחות. האתר בהחלט יהיה למשוך גברים, וישראלי. הם יראו כי אתה לא רק "ילדה מהרחוב", אבל מקצועי אמיתי, שיש לו גישה רצינית לעסקים.

    תכונות ארוטי... אירוטי הודית...

    אם אין לך כסף, אתה יכול ליצור אתר על פלטפורמה חופשית. כמובן, זה לא יהיה יעיל כל כך, אבל זרם קטן של לקוחות חדשים עדיין יספק.

    הכרזות באינטרנט

    הם דומים לאלה המשמשים לפתוח את הכניסות על עמודים ודלתות, רק אלה נמצאים ברשת. ישנם אתרים מיוחדים המייצגים פלטפורמות פרסום תומכותיות. ישנם בנות שעובדות בתחום הפנאי יכול לפרסם את המודעות שלהם.

    מן היתרונות, אתה יכול להקצות - כיסוי גדול של הקהל, כי אלפי גברים להשתתף במשאבים כאלה. אבל יש מינוס - כל גלימות ישר שלך גם להציב את המודעות שלהם שם, ולכן יצטרכו להתחרות על תשומת הלב של לקוחות חדשים.

    עסקים

    כזה קצת, ואפילו איתה אתה יכול למשוך לקוחות חדשים.

  • ראשית, אל תשכח לתת ביקור בכל לקוח לאחר הפגישה, כך שהוא זוכר, למי הוא בא ויכול לפחות לבקר בשמך.
  • שנית, כרטיסי ביקור יכולים להיות מופצים בין זרים: לזרוק בתיבות הדואר, לשים תחת מגבי מכוניות במגרש החניה, להשאיר חבילות של כרטיסים במקומות סבירים.
  • שלישית, אתה יכול להסכים עם כמה "זכר" מוסד, כך שהם להפיץ כרטיסי ביקור שלך. זה יכול להיות חנות ספר, בר או חדר כושר. באמצעות כל השיטות האלה בבת אחת, אתה יכול למשוך מספר גדול למדי של לקוחות חדשים. כמובן, כי זה יצטרך לעבוד.
  • רדיו סראפן

    אל תשכח כי זה סוג של פרסום עובד הכי טוב. ולכן אם אתה רוצה ללכת אליך הרבה גברים ללכת, אז לפחות לעשות את איכות העבודה שלך. ואפילו פרסום טוב יותר עבור כל 200%. אם הלקוח נשאר מרוצה מהפגישה ככל האפשר, אז בכל מקרה ימליץ לך לחברים ומכר, וזה לא יבוא פעם אחת.

    לעסוק בקידום השירותים שלהם הוא מאוד חשוב, אחרת אתה יכול פשוט לא להתמודד עם התחרות. הבעיה היא כי עיסוי ארוטי הוא לא תחום השירותים שניתן לפרסם בטלוויזיה או במגזינים, ולכן אתה צריך להשתמש במערך מוגבל של שיטות. עם זאת, כל זה מספיק עבור המעסה כדי להבטיח זרם יציב של לקוחות במשך חודשים קדימה. דירות דיסקרטיות

    Просмотров: 100 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Четверг, 18.04.2024