19:43
כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו ולמה זה לא מצליח?

אורגזמה דיו או גמירה, גם לזיהוי כמו שפיכה נקבה, נשאר אחד נדונה יותר, איך להתבטא, נושאים מגוונים בסקסולוגיה מודרנית. כמעט כל המומחים עד הפעם להשתנות אם יש משהו, כפי שכולם יודעים, שפיכה של נשים. כן, נכון ליום זה עדיין לא הבנתי לגמרי איך לעבוד, פיזיולוגיה נקבה.

התוכן של המאמר

1 גמירה: מיתוס או מציאות? 2 סיבה גמירה 3 אם אתה יכול לחוות אורגזמה הזרקת דיו? 4 כיצד להשיג, כפי שכולם יודעים, אורגזמה הזרקת דיו

כל מה שחובר למיניות הנשית מתפרסמת במובן המילולי של המילה. נראה שאנחנו יודעים עוד יותר על החומרים זורמים על פני השטח של מאדים מיליוני שנים, אשר על נוזלים, אשר במהלך סקס מקצה את הנשים. ואפילו לא צריך להגיד את זה, אבל הגמישות, ככלל, הוזכר בטקסטים הטאואיסטיים המתוארכים עם 4 מאות שנים. כיף, לא?

באופן עקרוני, הסיבה לבורות אוניברסלית נגד הגברות היא פשוטה ומובנת.

מידע לא-יציבות סובייטי והפגמים העבירו תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, שערורייתי, נתון, מה צריך לשתוק. עם זאת, מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

לעתים קרובות, הגברות עצמן הן סיבה לדבר על הפרטים של הפיזיולוגיה הסקסית שלהם, שלא לדבר על זה ללכת עם סטנדרטים של נוזלים לתוך המעבדה. כתוצאה מכך, כמעט כל עובדי הדבש נאמרו עד כה, כי לפחות קצת חומר זורם מתוך הנרתיק במהלך המין הוא השתן הרגיל. ובכן, אני רוצה להדגיש כי הגיע הזמן לפזר את האגדות ולבסוף להגיע האמת.

גמירה: מיתוס או מציאות?אני

מלכתחילה, ללמוד להבחין בין שפיכה (אורגזמה הזרקת דיו) מאיך אנו מביעים, חומר סיכה טבעי. חומר סיכה הוא שזה חומר חזק כי הוא מוקצה על ידי הקירות של הנרתיק בהתרגשות סקסית. Ejaculyat - נוזל נוזלי, זה הופך, כדלקמן מן השופכה (Urethra) במהלך אורגזמה.

מומחים אינם משוכנעים לחלוטין היכן נוזל זה נלקח סוף סוף, אבל המחקר, בסופו של דבר, להוכיח כי הם מעורבים בו, כפי שאנו מבטאים, סוף סוף בלוטות, כמו גם אנשים המשמשים להביע, המכונה בלוטות parauretral או א ספוג שפוי. בדים אלה ממוקמים סביב השופכה. כמו ההתרגשות היא במהירות, הם מביכים איך צרורות של voford, והם מלאים נוזל. נוזל זה ממריא?

הוא מסונן מתוך איך כולם יודעים, את החלק הנוזלי של פלזמה הדם והוא מעורבב עם הסוד, על פי הרכב של אותו חומר שהוקצה לערמונית הגברית. זה נשמע מבלבל, אבל למעשה תהליך זה דומה breastfeeding: בחלב אימהי גם מכיל חומר מסונן מדם.

טבעו של הדקיקה גורם לסכסוכים בקהילה המדעית. כאמור, כמה מומחים סוף סוף אומרים כי הבחירה, כמו רבים לידי ביטוי, כמות עצומה (יותר מאשר כפית) של הגברת לשפוך היא תוצאה של בריחת שתן. בזמן הנוכחי של מידע, אז אנחנו לא יכולים גם לדעת כנראה. לדעתו של הסקסולוג אלן ווס, היכולת של הגברת, בסופו של דבר להבחין בין הנוזל (לא שתן) במהלך אורגזמה בשלב כלשהו, ​​החלה להיות מוכחת במחקר.

הגורם לגיוס

אם בקצרה: כאשר המים מצטבר ספוג שפוי, הם צריכים להשתחרר החוצה.

מומחים מסוימים מאמינים כי המים שהוקצו במהלך יחסי מין ניקה על ידי urethra ולהגן על מערכת השתן מ אירועים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

האם יש לך סוף סוף אורגזמה הזרקת דיו?3

על פי תוצאות המחקר, דיווחים גמירה מ -10% ל -15% מהגברות, תלוי איך אנו מביעים, השאלה מתבקשת. בגודל של שפיכה ישתנה סוף סוף מן זוג טיפות למטוסים אמיתיים, כי הגברות מתוארות אחרת, כמו אנשים רבים חושבים, הניסיון שלהם של סדר הזרקת דיו.

יש גרסה כי הוא למעשה לשפוך את כל הנשים, אבל רוב זה לא, לשים את זה קצת, יודע, מאז הנוזל הוא לטבוע לתוך שלפוחית ​​השתן. אז זה עשוי להיות לגמרי כי יש לך מנוסים גמירה, לא מודע.

כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו

בסיסי - זכור כי זה נורמלי לבזבז במהלך יחסי מין. זהו תהליך טבעי שאינו שווה את זה, להתבייש. לשים לב לעובדה כי רוב הגמישות יכול בסופו של דבר לגוון את החיים האינטימיים שלך ולהביא טווח שלם בו, כמו אנשים רבים חושבים רגשות חדשים.

איך לבסוף ללמוד להשפריץ? הנה כמה עצות.

התחל לבד. במקרה זה, אוננות ומחקר של הרגשות שלהם להוביל להישג של סוג כזה של אורגזמה. מאשר לעתים קרובות יותר אתה בפועל, מהר יותר תוכלו להצליח להביא את עצמי קודם לכן. לעורר את הנקודה G. כאשר אתה לומד כדי לדבר כדי לחוות אורגזמות מתמדת, הצעד הבא לקראת גמירה יהיה גירוי ארוך של שפתיים השופכה. משהו כמו למצוא את הנקודה שלך? אתה תוכל לקבל את זה, חודר הנרתיק עם האצבע או הצעצועים נשען עם כל זה קדימה. גירוי מחויב להיות ממש אנרגטי וארוך. כולם יודעים שכאשר אתה מרגיש את הגישה של אורגזמה, אתה יכול לסנן את השרירים של העיתונות הבטן ואת התחתית האגן: זה יחזק את הרגשות. אינטראקציה עם השותף שלך. באופן ספציפי, תקשורת בין שותף היא המפתח להצלחה. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה הגיוני לפנות לאחד הפרוקסי הטנטרי. לשבת יחד מול אחד את השני ולהתקין מגע חזותי ארוך עם שותף (אשר כבר, לשים את זה בעדינות, הוא מציג עבור רוב הזוגות, כמו במקרה, קושי מסוים). לנשום מיד, להקשיב לנשימה של השותף, להרגיש את הקצב של פעימת הלב שלו. לעשות אווירה. איך זה לא היה מוזר, אבל מה מקיף אותך, זה גם בעל חשיבות רבה. אור נר, לקשט את החדר עם פרחים, להשתמש שמנים אתריים ריחניים. השתמש הכל כדי לעזור לך, באופן כללי, להירגע ולהתכוון ב בילוי נעים. אל תפחד בסופו של דבר, ללכת. לא עבור כל אחד, וזה לא, לשים את זה בעדינות, נותן מאה אחוז להירגע, ולבסוף, להיכנע לתהליך, - דאגה על מצעים רטובים. אבל זה לא הכרחי לסרב לעצמך בהנאה בגלל מחשבות דומות. רק להתכונן מראש של סביר איך רובנו רגילים לומר, "סוף טוב" ולארגן מקום. אתה יכול לשים על הסדינים שטיח עמיד במים מצופה מגבות טקסטיל. לעשות מקום מאוד, כפי שאנו מביעים, נוח ונוח עצמך. התחל עם משחק מקדים ארוך. כאמור, השביל לגמישות - הרפיה מלאה ונכונות לתהליך, תחילה, כפי שאנשים נהגו להביע, נפשית. ובאמת, לא למהר; לאפשר שותף ליהנות מכל תא של הגוף שלך.

תארו לעצמכם את המטרות שלך בישראל בקלות, אם אתה מודל מסוגנן מאוקראינה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל הציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 4500 יורו.

כולם יודעים כי בניסיון סוף סוף, להתרכז, כפי שכולם אומרים, רגשות גופניים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאתה סוף סוף לשלם תשומת לב מיוחדת לעומס. להגביר את ההתרגשות: היא תורמת לאשכול המים בספוג השופכה. אל תאפשר לך לחדור כלום בנרתיק עד שההתרגשות מגיעה גם לשיא שלך. מצא תנוחת לוגר. אתה צריך להדגיש את העובדה שאתה יותר נוח לשאול את השותף לשבת ליד הפנים בשבילך. זה הולך טוב, לתת לו לאט ובעילה מציג את האצבעות לתוך הנרתיק - בהתחלה, מאוחר יותר. אל תשכח כדי לדבר כדי לשאול אותו בשפע.

בואו השותף בקצב שבץ בכל אורך, החל כיצד אנו מביעים, את הנקודה העמוקה ביותר ויישום לחץ קטן לכיוון של להתנפח, לעבר הטבור. לחץ ומהירות של שבץ שווה באופן שווה הולך וגדל.

שותף צריך לעקוב אחר שלך, כמו ראש, תגובה גופנית: נשימה, נשמע, נאמן. זה יעזור להבין כיצד לפעול עוד יותר, להביא אותך לאורגזמה. אתה חייב להדגיש את העובדה שאתה מנסה להתנסות עם המתח ואת הרפיה של שריר הנרתיק סביב אצבעות השותף, חיזוק רגשות.

להירגע ולשחרר את המתח. אין ספק כי ראוי להזכיר כי הגברת מפסיקה, סוף סוף, לדאוג לעובדה שהיא יכולה להפוך את הסדינים כדי לדבר ומבינה כי אורגזמה הזרקת לא בעצם יש משהו לעשות עם השתנה, שפיכה עם ההסתברות הגבוהה מגיע בעצמה.

כדאי להיזכר בעצמך כי בגמירה אין שום דבר מגעיל או מגעיל: זהו תהליך פיזיולוגי רגיל כי הוא מסוגל להביא תענוג שלא יתואר בשבילך. אם אתה מאפשר לו את זה, באופן כללי, לעשות.

Просмотров: 143 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Среда, 24.04.2024