19:42
כללי תאורה עבור מודל מצלמת אינטרנט

מודל Webcam עבודה לא תמיד נעשה במהלך היום. לעתים קרובות בנות לעבוד בלילה. עבור תמונה יפה, לא עושים בלי מקור אור נוסף. אתרים רבים אפילו יש כלל עבור איכות השידור. אם מודל Webcam נראה רע או שהתמונה מפוזרת בפיקסלים, ולאחר מכן הפרופיל יכול לחסום.

כיצד להגדיר תאורה עבור מצלמת אינטרנט מצלמת אינטרנט?

כל מפעיל או צלם יגיד כי הרבה אור לא קורה. לא צריך לקנות ציוד מקצועי? כמובן, זוהי האפשרות המושלמת אם מתוכנן לעבוד באתר האינטרנט. אבל מודלים טירונים לא תמיד יש כספים עבור רכישות כאלה.

אתה תמיד יכול להגדיר את האור בעצמך, שיש רשימה קטנה של התקני תאורה. מודלים בשילוב שילם מאוד לשתף את הניסיון שלהם ביצירת תאורה נכונה במסגרת:

  • מנורות Luminescent - אפשרות זולה כדי ליצור את האור הטבעי ביותר. מחיר של התקני תאורה מ 350 רובל. אתה יכול לבחור מנורה של גדלים שונים וצורות.
  • אתה לא יכול לשים מקור אור נוסף מאחורי הגב שלך. אפשרות זו תדגיש את הצללית, אבל הפנים יסתתרו. זה בלתי אפשרי לשקול את המראה של הילדה מעצבן את הצופה. סביר להניח שהאדם ייצא מתוך השידור, אם אתה לא יכול להעריך ביסודיות את היופי של בן שיח.
  • אם אתה שולח את המנורה למסגרת הצופה, אז הוא לא יראה שום דבר אחר מאשר צללית מטושטשת נקבה. אור כזה יהיה לעצבן ולסנוור חבר.
  • ירוק, אדום וכחול מנורות נראה מעניין רק תקשורת אמיתית. במהלך היכרויות וירטואלי, עדיף לא לכלול מקורות כאלה של צבע. עיוות צבע העור יכול לגרום לגירוי על חבר. כמובן, אם השידור מדגים אישה על הסרט "אווטר", אז המנורה הכחולה יהיה מתאים. עם האתר הרגיל עדיף לבחור מקור אור צהוב או לבן.
  • התמונה תהפוך יותר allumous אם אתה משתמש בשני מקורות אור. לשים את המכשיר רק מצד אחד, המודל לחלוטין מחשיך חצי הפנים. מתברר כי הצופה רואה את שיחו רק חלקית.
  • השתמש באור המסך לא יכול. במהלך שידור כזה, אי אפשר לחזור למרחקים ארוכים. גברים אוהבים עיניים ומעדיפים לראות בחורה לגמרי.
  • אור מלמטה עושה את הפנים של המודל unattractive. צללים קשוחים על הפנים לדחוף ולהפגין פגמים.
  • https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

    איך למשוך יום... כללי הצריכה

    הסטטיסטיקה מראה כי תאורה באיכות נמוכה דוחפת 95% של משתמשים מצלמות אינטרנט. אבל החדר המואר שבו המודל נראה בבירור אוספת נופים ענקיים.

    המנורה הומונית נחוצה?

    בעיקר זה כלי עבור בלוגרים שנהגו לירות עצמם בפורמט דיוקן. מנורת טבעת היא גרסה ניידת של תאורה סטודיו. באמצעות מכשיר כזה, אתה יכול להצביע כדי להדגיש את הטבלה, את אזור העבודה. אבל כדי למלא את האור של כל החלל של הציוד הזה לא יהיה מספיק.

    גרסת חובב של הירי לא לפספס אתרי מצלמות אינטרנט רבים. אם זה לא ניתן לרכוש ציוד תאורה באיכות גבוהה, אז אתה צריך לירות במהלך היום. מקור אור טבעי להגיע מהחלון.

    אבל זה לא תמיד יהיה אפשרי לשדר אחר הצהריים. לכן, 2 מנורות של אור קבוע יצטרכו לקנות. על ציוד כזה אתה צריך להקצות מ 5000 רובל. בדרך כלל, כסף זה עובד את המודל ב 2-3 ימים. תמונה באיכות גבוהה מושך חברים תמיד.

    ישנם אתרים שבהם מנהלים בודקים את הציוד של מודלים של מצלמת אינטרנט בעתיד במהלך ההרשמה. אם איכות התמונה היא 3, סביר להניח שהם יסרבו. לכן, על תאורה במסגרת אתה צריך לחשוב מיד לאחר התקנת האינטרנט במהירות גבוהה.

    Просмотров: 297 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Пятница, 29.03.2024