01:54
למה במהלך יחסי מין סוף סוף חבר נופל - 20 נסיבות והחלטתם המיידית

גברים יכולים להיות קשיים שונים הקשורים כיצד להתבטא בחיי מין. חבר לא יכול לקום באופן כללי, או לקום מיד ליפול ליפול, או אדם יכול מאוד לחוות אורגזמה או לא לחוות אותו בכלל. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי סוף סוף לעשות מזל רע כאשר חבר נופל כמעט במהלך יחסי מין. שים לב כי כל זה הוא ביטוי של אי-פונקציונליות זיקפה. הכל ידוע מתוך מאמר זה, איזה סוג של תנאים מוקדמים יכול להיות, ועם איך עם זה, לבסוף, לנהל. דירות דיסקרטיות במרכז

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים למה חבר יכול ליפול במהלך יחסי מין 2 מה לעשות?

תנאים מוקדמים, מדוע חבר נראה נופל במהלך sexi

עבור התחלה - הסיבה הרגילה: משהו מוסח לך. לדוגמה, אישה עירומה לא היתה, כפי שכולם יודעים, כפי שחיכתה ל - למשל, יש לה צלקת, או שומות גדולות, או שהיא לא מנידה איך רובנו רגילים לדבר במקומות מתאימים. אם זה לא מקובל עליכם, אנטי ארוטי - אתה, לעומת זאת, ההתרגשות יכולה לרדת, והחבר הוא באופן טבעי, באופן כללי, תיפול.

או שזה יכול רק להסיח את דעתך, הפתעה - המוח יעבור תמריץ אחר, עם התרגשות לנתח את המידע העדכני ביותר - ואת הקמת, באופן כללי, מחלישה. זה מעת לעת פשוט קרה, אין שום דבר נורא. העיקר הוא לנסות להראות טקט בשיחה עם אישה במצב כזה.

ועכשיו - תנאים מוקדמים הם הכי הרבה מאיתנו כל הזמן אומר קשה.

כל קשיים הקשורים לב. הקמה מתרחשת כאשר חבר, באופן כללי, תקוע דם, כי סביר כי היכולת לחוות זקפה קשורה קשר הדוק לפעולה יציבה של מערכת הדם של המחזור הדם. התקשות חיידקים. על מותק - טרשת נפוצה. זה פשוט קורה כאשר כולסטרול הוא חוסר איזון כאשר plaques כולסטרול נדחים על קירות כלי, ובגלל זה הם מאבדים את גמישותם. ואכן, כולל חבר.

חבר הוא חלחל, כמו אנשים רבים חושבים, כלי דם. כאשר הוא, באופן כללי, מקלות דם - קירות של כלי הם מתרחבים, ומאפשר דם למלא את הגוף cavernous של חבר, מה שהופך את החבר שלך קשה. ב- Atherosclerosis, זה נעשה כמו שאנחנו כל הזמן לדבר קשה. אגב, טרשת נפוצה אורח חיים קבוע, מזון שגוי, עודף משקל.

לחץ הדם הגבוה ביותר. מה שלא היה זה מוזר, אבל אתה יכול להיות פשוט precisposed. מתוק, בסופו של דבר, סוכרת פגיעה בכלי הגלגל, אבל מה יותר נורא, זה פוגע בצרחות עצמם, אשר מחברים את האיבר המיני והמוח. במילים אחרות, אתה רואה איך אנחנו כל הזמן מדברים, עירום מוניקה בלוצ'י, שהוא מוכן להפיץ את הרגליים, ואת הזין שלך לא רואה אותה. תארו לעצמכם איזה צרות? הַשׁמָנָה.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע העבירו מבט שווא שהלווה בהכרח משהו, בבוז, כך, מה לדממה. רק יחידות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אם זה: השמנת יתר הוא לא 10 מיותר ק"ג, אבל באמת, איך להתבטא, יתרון גדול. יש צורך להדגיש כי בערך מדבר כאשר אתה לא רואה את הזין שלך עבור הבטן שלך. מחלת פרקינסון מדכאת את מערכת העצבים כולה מיד. כמו טרשת נפוצה. למגרין, טרשת נפוצה לעתים קרובות, כפי שהיינו מדברים, אנשים צעירים, יותר גיל ממושך של אבחון - עשרים ושלושים שנה, כי אם יש לך זמן לשכוח את הדברים הקטנים, ואת הידיים שלך הם קצת מפתיע - בא היה אתה הולך לרופא, אולי החבר נופל במהלך יחסי מין - רחוק מלהיות הוקמה כדי להתבטא, הגרוע ביותר של המפרק שלך. מחלות כבד ומחלות כליות, שכן האיברים האלה אחראים לטיהור ולחזור דם בגוף. אלכוהול התעללות, כמו אלכוהול ישפיע קשות על כלי, מכריח אותם בחדות, לשים את זה בעדינות, להרחיב וצר. חסרונות, כחבר, למשל, מיקרו פין, מחלת פיירוני, צלקת חברה, עקמומיו החזק. השימוש בפרמצבטיקה פירושו לדלל דם ומדכא את מערכת העצבים. לדוגמה, זה יכול להיות משככי כאבים חזקים או גלולות שינה. קרא את הרשימה הקרובה, כפי שכולם יודעים, תופעות לוואי. עישון ישפיע גם על הזיקפה קשה, שכן הוא אינו משפיע על מערכת הנשימה, והמערכת הנשימה קשורה בחוזקה עם כמה מתבטאות, מערכת הדם: אתה נושם - הלב מנענע את הדם בגוף, אספקת חמצן. אבל אם אתה מעשן - זה עושה את זה קשה להרוות את חמצן הדם, ואת האמצעים, ואת אספקת חמצן ודם, כמו רבים באים לידי ביטוי, איברי המין. הפציעה של חוט השדרה, כפי שהיא מפרת את עבודתו של קצות העצבים, המסר שבין יחסי מין, כפי שיותר מאיתנו אומר, על ידי המערכת והמוח. כל אותו אזור מארוגני עיקרי של הגוף שלך - המוח, זה המוח כדי לדבר, ומבין שאתה במצב הארוטי צריך לחוות התרגשות. פציעה, כפי שכולם אומרים, חוט השדרה, כפי שהוא מפר את המסירה של המסר העיקרי הזה. קשיים עם ערמונית. גם לעתים קרובות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, תנאי הכרחי של בעיות עם זקפה הוא גורם נפש. לדוגמה, אם אתה חסר ניסיון ולדאוג אם הילדה תאהב, אם תימשך זמן רב כדי לשמח אותה (ספוילר: משך המין וההנאה של הגברת הוא לעתים קרובות לא מחובר; גם אם אתה סוף - יש לך הכל אחרת, שפה ומין צעצועים כדי לספק לה הנאה, בהצטיינות סינכרונס רק ברומנים ארוטי). חבר יכול פשוט ליפול בשל חוסר ניסיון ו spmming החוצה הדגיש, אימה נראה שותף לא מספיק אמיץ, לא מספיק מאהב טוב, אימה של מורת רוח. חבר עשוי להיראות, אם הראש שלך עוסקת במחשבות על תחום אחר של החיים, באיזו שעה יש לך קושי ברגע זה. קשה להיות ענק מין כאשר יש חסימה בעבודה, הבוס - הממזר, והוא הפך, אמא צריכה ללבוש את בית החולים לסקר. כמו כן, חבר עלול ליפול, אם יש לך קושי נקבה במערכות יחסים. ואולי אפילו לא צריך לומר כי לפחות כרגע כמעט כולם מתרגלים מין ללא חובות, הם מחשיבים סקס איך אנחנו רגילים לומר, אותו צורך פיזי טבעי, כמו מזון או נשימה, עדיין סקס - הוא הראשון על אהבה, על לפחות איזה אהדה עבור השותף, כי הזין יכול ליפול כמו כי לא להרפות קצת מצב לא נעים בינך, או לזכור את העבירה הקפדנית. דיכוחים. העובדה היא שכאשר מדוכאת מוטרדת על ידי הקשר בין נוירונים האחראים לתחושת ההנאה והשמחה. תוצאה לוגית של זה היא ירידה חדה בליבידו ואי-פונקציונליות זיקפה: המוח חדל לממש, שעבורו יחסי מין נדרשים בדרך כלל, אם הוא אינו מספק הנאה ברמה העצבית, הורמונלית. טסטוסטרון Nedochetic, הורמון הגבר אחראי על תשוקה מינית.

אז, כפי שאתה יכול לראות, התנאים המוקדמים העיקריים הם קשיים בתחום של זרימת הדם (הם עשויים להופיע בשל כמעט כמעט כל מחלות), בתחום סגנון חיים וקשיי נפש. משהו - משהו מולדים או התוצאות של פגיעה (איברים נאים, חוט השדרה).

אם אתה מודאג לגבי נפילת החבר במהלך סקס, פלט לוגי יותר - צור קשר עם הרופא. זה אפשרי כי אבל משהו שאתה יכול לעשות בלי עזרה של אחרים.

מה לעשות?2

השאירו הרגלים רעים. שום דבר נורא, אם אתה שותה כוס יין או בקבוק בירה בתוך שבוע, אבל צריכה מתמדת אפילו איך אלכוהול קל הוא רע, זה הופך להיות רע, זה משפיע על כל הגוף, ואת הבסיסי ביותר - על הרקע הורמונול. מומלץ גם לזרוק עישון, כמו עישון הוא רע tokzhe להשפיע על הנשימה, כמו רובנו התרגלו לדבר, מערכת הדם, ואת מעשני טבק צורכים מהר יותר מאשר "מעט שתייה" לצרוך אלכוהול. יותר, כמו אנשים רבים חושבים, hasing. זה יחזק את מערכת הנשימה שלך כדי לדבר, יחד עם זה יהיה יציב יותר ואת הדם, ולכן, איברי המין, בסופו של דבר, יהיה טוב יותר עם הדם. יש צורך לפתוח את רובנו רגילים לומר, אותו עומס פישולוגי, לשים את זה בעדינות, לעזור להפחית את הלחץ, להגדיל את הייצור של טסטוסטרון ולעזור לך להיות הכי הרבה, כפי שנקבע, בטוח עבור בעצמך וטוב יותר לדעת את הגוף שלך. יותר להירגע, מדיטציה כדי להיפטר מתח. לדבוק בתזונה בריאה.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו מסקנה כוזבת כי ליווי - כל זה משהו, כך, זה יהיה שותק על עובדה זו. עם זאת, מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום משותף עם זנות.

במילים אחרות, בתזונה שלך צריך להיות הכל כמו הנהיג, את החומרים הדרושים: ובשר, ירקות, ממתקים, ודגים. אגב, מוצרים חדים וירקות ירוקים שימושיים עבור עוצמה. אם אתה צריך - לבקר פסיכולוג, אם בחיים שלך הוא מאוד, כמו שופט, הרבה מתח. שתף עם החוויות שלך עם החוויות שלך, להקים במערכת היחסים שלך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חם, אמון אישור.

צעדים אלה מסייעים לך לא רק כדי לפתור את המקרה של נפילה, לשים את זה בעדינות, חבר, באופן כללי, כדי להפוך את אורח החיים שלך טוב יותר ובריא. הון עתק!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הכי הרבה עבודה. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אם החבר במהלך סקס סוף סוף נופל מדי פעם, אז אתה יכול למצוא את התירוץ הזה מסיבות בחוץ - מתח, עייפות, מחשבות של צד שלישי. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אם אתה עולה בקנה אחד עם בעיה כזו, אז זה סיבה כבדה, זה התחיל לפנות לרופא. המרקמות עם זקפה היא לא הפתולוגיה עצמה בעצמך, אבל רק סימן הוא הכי הרבה כפי שהיינו מדברים, מחלה קשה מתפתחת בגוף. וכדי לפתור בעיה זו, אתה צריך לחסל את הסיבה שלו. צריך התייעצות של אורולוג ובדיקה משולבת. זה יכול להיות קשה לחלוטין להחזיר זקפה טובה, זה לא יהיה קשה - זה יהיה די מטופל וללכת לבדיקת הבדיקה לרופא. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה!

Просмотров: 115 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024