13:51
שיעורי המינטל מהפה הראשון: אישה מאדום נותן עצות

אישה, סקס, סקס, סקס, סקס ישראלי, סרטוני סקס, סרטי סקס, צפיה ישירה סקס, צפייה ישירה סקס. ללכת!

התוכן של המאמר

1 מעט בעצמך 2 הכנה 3 סקס - שיעורים למציצה 4 סוף 5 גישה נוספת 6 רמה מתקדמת

"מה יכול להיות נפיחות של מציצה מסחררת? טכנאים שונים וקומפוזיציות מסוגלים להפחית מהמוח ולהעלות על גבי אושר. אני אגיד לך איך להביא אדם לשיא של הנאה ולעשות את זה נכון. רק לשאול דבר אחד: בצע את העצה כי הוא נוח לך מרתק, לא נותנים לאדם להכתיב את התנאים שלהם. הסכם הדדי נותן תענוג מרבי. אז בואו נתחיל!

מעט על עצמך על עצמך

לפני תחילת הסיפור על הטכניקות ואת המוזרויות של "הטוב ביותר בחייו" של מציצה, אני אגיד על עצמי. אני אעשה הזמנה: אני לא מומחה בסקסולוגיה והטיה שלי נאספה בכל החבר שלי עם החבר שלי.

כבר היינו בת 7.5 שנים, והתחלת להיפגש אפילו בבני הנוער. הוא היה השותף הראשון שלי במין ושנית, מי נישקתי. רק כאן, כשהגיע הזמן לחוות את "הפרי האסור", דפקתי. נבוך ובושה לא היה סוף ושוליים. מה לקרוא על מיץ גברים? לא כזה שמנת דמיינתי.

הודות לתרגול תקופתי, השתלטתי על טכניקות התבערה והפכה אלתו של מציצה. עכשיו אני נהנה מכל רגע, כל סנטימטר של חבר גבר משלו. התברר, רק מעט סבלנות וזמן. ובכן, עכשיו למקרה!

הכנה 2

ראשית, בואו נדון באמצעים ראשוניים, ומה נלקח בחשבון ביסודו של אסטרטגיה סקסית. אם יש לך טעם לא נעים או מרקם זרע, ואז לדבר זה בהחלט. תן לו לסיים אותך על החזה, בטן גם ישוחרר בעבר. לא צריך לעשות מה שלא לגמרי נרדף בשבילך.אפשרות נוספת מציעה.

תִקשׁוֹרֶת

כמה זה אומר למין טוב, באיכות גבוהה. זה לא על הריק רצוי במהלך הפריזות או הליכה, אבל איך להגיד תשוקות של בן זוג. אתה חייב לדעת אילו רגשות, הרגשות קוראים לך אחד לשני, מה אתה מתכוון לגעת, יחסי מין, סיים. כל זה משחק תפקיד מכריע בהנאה.

באשר למין אוראלי, הדיון שלו הוא הכרחי מאוד. לא הרבה מי כמו גרון מציצה עם עיכוב, ליקוק של האשכים, בולעת זרע. לבוא לכל דבר באופן שווה, לא שותק. אולי שניכם רוצים משהו לוהט, אבל ביישן להודות. לא לנעול אורגזמה על 100 מנעולים.

בִּטָחוֹן

לא להתחתן עם הגנה. אפילו עם מין אוראלי כנראה העברת STD. אם אתה לא בטוח לגבי השותף - לא לקפוץ לתוך החיצוני עם הראש שלך במרדף של תשוקה. לפני ביצוע עסקים, להעביר את הבדיקה לנוכחות של זיהום או להשתמש הקונדום.

קונדומים

למרות שהם לא רע להגנה, אבל אני מודה, אנחנו לא משתמשים קונדומים. אני לא אוהד לטקס סיכה מלאכותית. בנוסף, איזה חומר עשוי להיות אלרגי. אז מבחן טוב יותר.

סקס - שיעורים על מציצה 3

לאחר שהבין עם ההכנה לתהליך, בואו נתחיל לדון בטכנאי.

משחק

התחל עם לפלרטט אור ורמז ברור של מציצה. אבל אל תלך למקרה במהירות. לדוגמה, לפני שיצא לעבודה, לנשק אותו ולבלות את היד בחבר, חיוך בשפע ואת subfigure.

במהלך היום, המסר הארוטי ביום. לכתוב כי יש לי משועמם ומצפים הערב כדי להפוך אותו נעים. אתה יכול להשתמש עוד ניסוח פרנק ולומר ישר כי אתה רוצה למצוץ חבר, להרגיש את המיץ שלו על ספוגים משלך.

להתאמן

הפנטזיה שלך עובד כאן. אני רק אגיד לך מה לעשות.

לא לבלבל ולא לקבל ריקוד להביע את עצמך. להפעיל את יהירות ואת הטענה, אבל במתינות. לנהל את הידיים מתחת לחולצתו, ללכת לאורך פלג הגוף העליון, לאחור ומושך את המאהב שלך בחדר השינה או בחדר האמבטיה או במטבח.בנוסף יניקה סטנדרטית, אל תשכח טכניקות נוספות המסייעות בהשגת אורגזמה. הנה ההיבטים העיקריים: שילוב כל הטכניקות האלה, תוכלו לכבוש את לבו ולהראות את היכולות שלך בצד הרווחי.כדי למנוע מצבים חסרים, עדיף לדון עם שותף שבו הוא יפיק. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

עזרה השותף יהיה ממוקם כך הנוחות המקסימלית יש את שניהם: בשבילו - סקירה, אתה - לעבוד עם הידיים והפה שלך.

המבול ליד או מלמעלה ולהתחיל לשקול אותו, ליטוף פנים, חזה, ידיים, נשירה למפשעה. במהלך נשיקה, אומר את לשונו או את שפתו התחתונה. לבלות ספוגים על הלחי, צוואר הרחם ללקק את האו. ללוות תנועת שפתון עם גניחות עדינות.

יורד למטה.

בישראל אין אזור דעות קדומות אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא פשוט מלווה את השותף במקרה, מחזיק את השיחה ואת ליווי האישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

התינוק נשיקה חזה בטן. לפני unbuttoning, או כיסוי חגורה עם נשיקות חבר של שותף, כך שהוא מרגיש את הנשימה שלך דרך הבד. חום נעימה וידיים לגעת יהיה אפקט מתאים.

אחרי, למהר שוב לבטן, לנהל את השפה מאזור המפשעה לחזה עם מתפתל או דמוי גל כמו תנועות. המשך ללטף את היד שלך ולהתחיל למצוץ ולקצץ את הפטמות שלו. קבלה כזו מעולה יהיה מרגש אותו.

עכשיו הגיע הזמן לעסוק במלאי שלה.

אם אתה חדש במקרה זה, אני זוכר את אחד הכללים הבסיסיים: לא להתחיל מציצה מן הבליעה העמוקה ביותר. זה לא אסתטי לא נעים, טוב, ואת השותף יכול להיות מבועת. פתאום לנשוך. כל התנועה שלך להתחיל ולהשלים לאט. תארו לעצמכם, כאילו אתה נעים בסרט למבוגרים, והמפעיל מאט בכוונה. ללמוד להתאים את הקצב ואת רגשותיו על עצמך.

בחירת מיקום

והנה חם. אני אגיד לך על תנוחות רווחיות עבורו והוראות נוחות לך. הבחירה היא תלוי איזה שותף אוהב: החדירה העמוקה ביותר או ראשי חושני של הראש ובשר.

יציבה הטובה ביותר עבור מציצה:

שֶׁקֶר. קלאסי, איזה מאן ככה. המראה שלהם כל תנועה של השפתיים שלך, עין, שפה. בתנוחה כזו, הם שמחים לעקוב אחריך, מיד להשתתף בתהליך. אתה יכול ללקק, למצוץ חבר, להדגיש על הראש, מוצץ ביצים, לרדת אל פי הטבעת. אם אתה לא יודע איפה לעשות את הידיים שלך, ואז חזה חלק של השותף או לסחוט את הישבן. Pose נוח עבור שני האוהדים של גרון וחיבה מציצה. יְשִׁיבָה. הוראה זו מניחה רק תחום פעילות אחד - חבר. מנקודת מבט טכנית, התנוחה היא לא ניצחונות מאוד: אין אפשרות של מציצה עמוק ביותר ואת האשכים. אבל זה נהדר עבור משחק מקדים לטווח קצר. עוֹמֵד. יפה עם לפחות כמה צד. בשבילך דיק, ביצים ובכלל - כל שטח המפשעה. כן, וכאן יש אי נוחות אחת: בזמן שאתה עומד על הברכיים עם ראש מורם, יכול לבדוק את הצוואר. שוב - משחק מקדים הבאים. שוכב. עוד בחורים מועדפים - תכנון קל ". אתה שוכב על המיטה עם ראש תלוי, גבר עומד על הפנים שלך. עבור אלה המעדיפים קשה מציצה, יציבה זו היא מושלמת. פו"ח "69". הנאה הדדית במכונית נוחות: מה יכול להיות טוב יותר? בזמן שאתה עובד את הפה שלך, יונה ידיים ביצים ולבץ את פני השטח הפנימי של hipper. תנוחה "69" עומד. אם השותף שלך חזק, הוא יכול להפוך אותך ולשמור על הרגליים. ברמה הטכנית, יציבה זו נוחה לאדם, כי הוא יכול פשוט למשוך אותך זין ומיד להתאים את הדגדגן.

של כל הגברים המפורטים לעיל, כל אותו הדבר לבחור את האפשרות הראשונה. זה נוח עבור שניהם, טוב, ואת הקלאסי, איך הם מתפללים, תמיד יהיה אופנה.

תנועות עיקריות

הוא תלוי איפה אתה רוצה לחוות. לפנטז מיקומים משתנים.אם אתה עדיין בחר את האפשרות המסורתית - חדר השינה, ואז לדחוף אותו על המיטה או על הכיסא על הכיסא.

נקודות רגישות. אלה כוללים את האזור סביב חבר, ראש, פני השטח הפנימי של הירכיים, האזור בין פי הטבעת לבין ביצים (נקודת המיליונר). אזורים אלה הם אידיאל ללקק למצוץ קצת, בלי להחיל גס. חדק. להתחיל ללקק אותו מהבסיס לראש. ואז ללכת עם ספוגים באותו כיוון, לחיצה חזקה לחבר. זה יהיה ליצור אפקט ואקום, ויוביל אדם לתוך אקסטזה פראית. שיניים. אתה יכול להשתמש רק פני השטח הפנימי של הירכיים ואת ראש חבר. אבל בלי קנאות. שפה. אל תתחתני איתו. כוח על החבר, הדגשת דמויות שונות ופסים. עם מציצה עמוקה ביותר, לעבוד את השפה בבסיס, קצת לחיצה לי. נשק. החל ידיים כעוזרות. להזיז אותם לאורך חבר כאשר אתה מוצץ. אתה יכול לעבוד 2 לאסוף, ואתה יכול להשתמש אחד לשימוש על תא המטען, לשים ביצים. ביצים. החבר 'ה האלה הם עדינים מאוד, כי בכל מקרה לא להחיל את היניקה והשיניים העמוקים ביותר. ללקק וליצוץ. להדק את שק האשכים ולעבור ספוגים. גברים גם מעריצים.

Final4

בעדיפות חייבים להיות רגשות לא רק שותף, שלך שלך. ללכת!אני נותן תקשורת דיכוי.

תן לו לסיים אותך בפה, ואז אתה נשפך בהצטיינות לתוך הכיור. אפשרות זו היא גם דנים.

גישה נוספת 5

ובכן, עברנו איתך למעשה את כל מהלך הטוב ביותר. כרגע אני רוצה לחלוק איתכם כמה סודות באמת מוצלח שאיבה.

תקיפה מלווה. להראות מה נחמד כדי לספק את השותף. במקרים מסוימים אתה יכול להירגע בצורה מושלמת. קשר עין. כאשר אתה מלמטה, נסה להסתכל עליו לעתים קרובות יותר. זה מרגש לא ברבוד נורא. אל תסתכל בו עם נוף קשה, כאילו הברגים הם יצוק. החל Smirk, קורץ, שפתיים חטיף. הצג שובבות ומיניות.

לאחר מציצה, זה בהחלט אקראי לאדם שלך. לא לרוץ בחדר האמבטיה עם רצון לשטוף את הפה שלך. זה הרגע המרכזי של המציצה, בשותק אחר, במקרה לא נעים, הוא אומלל, שלא אהב את זה בכלל, וחצית את עצמן כדי לענג אותו.

מתקדמים

אם אתה מוכן ללכת רחוק יותר, ולאחר מכן לתפוס עצות מתאימות ממני:

כדי להפוך את מציצה עמוק, לא בהכרח להיוולד עם גרון תוכנן כבר. אתה יכול פשוט ללמוד את זה. אל תנסה לחסום אותו מההתחלה. נשימה ביסודו: בליעה, לעשות שאפו, עיכוב, נשיפה לא רצויה. תרגול תכופים יעזור לשלוט בעיכוב ארוך ולהזהיר את רפלקס הקיא. אם אתה רוצה להיות ילדה Devoteed, ואז לספר לו על זה מול מציצה.

הפוך את החלומות שלך בישראל יסודי, אם אתה אישה מסוגנן מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 3200 $.

תן לו להדריך אותך, לשמור על השיער, להיות מכוסה כמה הוא רוצה. אם אתה רוצה לשלוט לך לבחור את הטכניקה עצמה, לקבוע את עומק החדירה ואת הטכניקות הנוספות. ההשפעה של כדור שלג אינה מוכרת לכולם, אבל עדיין, היא קיימת. אחרי מציצה, אתה יכול לשפוך את הזרע אל השותף בפה. עם כל זה, זה יהיה שיכור על הפנים שלך, החזה. זה מספיק סקסי, אבל לא רבים.

עכשיו אתה רואה שהשביל אל לבו של אדם שוכב לא רק דרך בטנו, ודרך חבר. טירה עליו, לאלתר, לשלב ציוד וטכניקות, מאסטר החדש. אם אתה באמת רוצה לספק את ההנאה של האיש שלך, אז לא tee העצה שלי. בתהליך של תרגול, תוכל לעכל מה בדיוק הוא אוהב, ואתה תלמד לדבר על זה ".

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

לזרוק, כי ישנם גברים שאינם מעריצים ליטוף אוראלי. הבנות לקחת את הלקחים של מציצה, התגלגלו על הבננות, להיפטר רפלקס הקיא, לשלוט בטכניקה של מלכות המלכות - ובסופו של דבר מתברר כי הצעיר אפילו לא יוצר את ראשו של הנערה ליד איברי המין שלו ליד איברי המין שלו. תנאים מוקדמים כאלה דברים יכולים להיות שונים, אבל לאלץ אדם לא שווה. אם אתה רוצה לתלות את המאהב עם ליטוף אוראלי, לקחת סבלנות. שווה את זה, ללמוד לסמוך עליך, לנסות טכניקות אחרות במיטה, ועד מהרה האיש יהיה "לחשוף" ויהיה לתת מציצה קדושה.

Просмотров: 4513 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 19.04.2024