19:53
ריקודי חשפנות

מאמר זה מתאר את עסקי הסטריפינג כפי שהוא מטופל בחלק מתחומי השיפוט בארה"ב.

חוק חשיפת הציבור

המושג הראשון שצריך לכסות הוא חוק החשיפה לציבור, שבעיקר נותר ללא נגיעה מצד המחוקקים. זה קובע כי "כל אדם המבצע או עוסק בפעולה כלשהי של עירום ציבורי או המסייע למצגות כאמור בידיעה שהמקום מסביב לאדם פתוח בפני החברה או פוקד על ידי החברה מסיבות אלה, יאשם בעבירה. " המשטרה תרדוף אחר נמענים - אנשים שמשלמים עבור בידור אירוטי - אבל לא מבצעים. תשלום עבור בידור שכזה הוא פשע ללא קורבנות ולא יביא לפעולה משטרתית כל עוד לא קורות לאחר מכן עבירות נוספות כגון נהיגה בשכרות, הסגת גבול, תקיפה ופגיעה והפרת השקט.

חוק גסות:

שוב נשלטת בעיקר על ידי חוקים מקומיים ומשוטרים בכבדות במפעלים פרטיים שבהם יש סיכוי גבוה יותר להתרחש הופעות אלו, זה אומר שריקודי חשפנות יכולים להיחשב מגונים אם הם מסתכמים https://tkescorts.com/

המונח מגיע מהתיאטרון הפריזאי, נוצרה צורת ריקוד חדשה בשם "סטריפטאז", שבה הופיעה אשת פרפורמרית. סוג זה של יצירות אמנות פותח דיון רגשי על פרפורמנס, מגדר ואובייקטיביות עצמית.

פרפורמנס ואובייקטיביזציה הם נושאי מפתח בחשפנות בעקבות מסורת האמנות כפורנוגרפיה. גברים המשתתפים בהופעות אלו זוכים לרוב ליחס גבוה יותר. כשנשים שולטות בהופעה הן דואגות לשאת ולתת על גבולות ולקבל הערכה נוספת על ידי בנייה מחדש של כללים שמועילים להן - איך הן מקבלות פיצוי הן ביחס לזמן על הבמה והן בכמה עור ניתן לחשוף בפרק זמן מסוים.

ישנן שתי דעות מנוגדות לגבי הופעות כמו זו: לאחר חמש עשרה דקות פרספקטיבה אחת היא שכל הערך התרוקן מהמבצע; בעוד שאמירה אחרת עשויה לשחזר דעות סקסיסטיות. כצורת המיניות המלווה ביותר בהיסטוריה על הבמה, חשפנות השתנתה באופן נרחב במשך מאות שנים, אך נותרה בעיה אחת בנוגע לרעיונות המשתנים ללא הרף של

"סטריפטיז" הוא מונח ספרותי יותר מאשר מילה לא רשמית.

אמנות החשפנות הופיעה פעמים רבות במהלך השנים, אם כי אין גיליון אחד של תסריטים כתובים שהתקבלו מהעידן שמספר לנו על הביצוע הזה.

ניתן לראות רמיזות לכוכבות על כמו אן בנקרופט וג'יין פונדה בסרטונים מקוונים. אחת ההופעות המוקדמות ביותר שזכו להכרה רשמית הייתה במועדון של גלנדה לואיז "Les Folies d'Elise" ב-1946, זמן קצר לאחר ששכנעה את בעלה לגרום לה לרקוד במועדון שלו.

תמונה זו מציגה לעתים קרובות נקבה לבושה היטב שמבצעת ריקוד אירוטי או הקנטת חשפנות עבור קהל גברים בעיקר והולכת...

מקורו של סטריפטיז הוא ריקוד קאן-קאן - כוריאוגרפיה כדי לשים דגש על אחיזה בבגדים. בתחילת המאה ה-20, מה שאנו מכנים סטריפטיז התפתח באמריקה עבור מבצעים בעיקר של טריקים וירטואוזים וקומיים. הקהל רצה קומדיה מעל הכל. חשפניות של ימינו הן יותר אקלקטיות:

התפשטות איטית ומפתה היא גם דוגמה לתרגול חשפנות מכיוון שהשחקנית חושפת את עצמה על ידי קילוף שכבות הבגדים שלה בכוונה.

Просмотров: 69 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Четверг, 28.03.2024