מאמר זה מתאר את עסקי הסטריפינג כפי שהוא מטופל בחלק מתחומי השיפוט בארה"ב.

חוק חשיפת הציבור

המושג הראשון שצריך לכסות הוא חוק החשיפה לציבור, שבעיקר נותר ללא נגיעה מצד המחוקקים. זה קובע כי "כל אדם המבצע או עוסק בפעולה כלשהי של עירום ציבורי או המסייע למצגות כאמור בידיעה שהמקום מסביב לאדם פתוח בפני החברה או פוקד על ידי החברה מסיבות אלה, יאשם בעבירה. " המשטרה תרדוף אחר נמענים - אנשים שמשלמים עבור בידור אירוטי - אבל לא מבצעים. תשלום עבור בידור שכזה הוא פשע ללא קורבנות ולא יביא לפעולה משטרתית כל עוד לא קורות לאחר מכן עבירות נוספות כגון נהיגה בשכרות, הסגת גבול, תקיפה ופגיעה והפרת השקט.

חוק גסות:

שוב נשלטת בעיקר על ידי חוקים מקומיים ומשוטרים בכבדות במפעלים פרטיים שבהם יש סיכוי גבוה יותר להתרחש הופעות אלו, זה אומר שריקודי חשפנות יכולים להיחשב מגונים אם הם ... Читать дальше »

Просмотров: 74 | Добавил: zoeaifawver | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

למרות שאנשים מסוימים עשויים לומר שהזנות מושמצת על ידי כולם, יש כמובן רבים שרואים זאת באור חיובי יותר. רלוונטי במיוחד, רבים עם מוגבלויות או תנאים שמקשים על היכרויות, משתמשים בזונות כדרך אחת לנסות למצוא סוג של הגשמה מינית. Aids Foundation (nd), מגייסת כספים גדולה עבור אלה שנדבקו ב-HIV ודלקת כבד מצטטת זאת כאחד הגורמים החזקים ביותר להוצאות. הלשכה הלאומית למחקר כלכלי מבחינה בין מה שאנו מכנים בצורה רופפת יותר "זנות" לבין "סחר בבני אדם". ההערכות האחרונות מציינות את הרווח שנוצר מסחר בבני אדם באופן שמרני ביותר מעל 32 מיליארד דולר לשנה (חדשות ABC 2013) באמצעות סחר המטופח בכל פינות העולם ומערב מאות אם לא אלפי קורבנות בכל זמן נתון (ארגון העבודה הבינלאומי 2012 ).

שירותי ליווי נשים ושירותי ליווי גברים מציעים כל סוג של שירותים שונים.

המטרה היא להעניק שירות אישי ואינטימי, המותאם להעדפותיך, הפנטזיות והדרישות שלך.

... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: zoeaifawver | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 19.04.2024